Friday, February 4, 2011

bila kawan jadi lawan

2
5:37 PM Friday, February 4, 2011
assalamualaikum para reader semua...
http://www.emocutez.comsaya pasti..bila anda baca tajuk post nie..tentu ramai yang mula mencongak-congak apa yang bakal di perkatakan. Saya percaya semua orang ada SAHABAT KARIB..saya pun ada juga..
sahabat karib atau lebih dikenali sebagai bespren memang best..kalo tidak..xkan lah namanya BESTFRIEND..kan?hehe...bespren memang baik..saat kita susah pasti ia akan datang menemankan kita..saat senang ia turut tertawa bersama..hmmm...bestnyer ada bestpren!!!huhuhuu

http://www.emocutez.com

  

BESTFRIEND MEMANG BEST!!!
TAPI.....
bestfriend akan jadi friend no best(ada kah?) bila dorang sorang yang tidak best!hmm..macam mana tuh?
orang tua-tua selalu cakap..teman yang sejati teman yang berasaskan kasih ILLAHI..
oleh itu..kita kena pandai pilih kawan..jika salah pilih..jadilah FRIEND NO BEST..!!
kenapa friend no best?
sebab..kawan yang macam tue akan membawa kita ke lembah kebinasaan...
  

p/s : korang dah jumpa ker teman sejati??=)

Aqilah Tahir

Thank You for Spending Your Times Here. Until We Meet Again. Adios!

2 comments:

  1. Hua...hua..hua...best ka friend?
    Pa mksud bestfriend ar?
    Kawan baik atau kwn t'baik?
    Mna 1 nk pilih?
    Tp, best kwn sma kmu suma...
    hahahaha..siyes ne! :)

    ReplyDelete
  2. bestpren is....bestpren..!!hehehe
    tq tiqa..!!
    uhibbuki~~=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...