Thursday, April 25, 2013

PROMIC '13

0
7:21 PM Thursday, April 25, 2013
Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
Alhamdulillah..

Maka berakhirlah sudah satu lagi program MRC Hafsah.. (banyak gilos program) hahaa....
***************************************************************************************
*Aku tengah menyeru nafsu menulis..hahh*

Ok..briefly PROMIC ni sebenarnya Program Motivasi Insan Cemerlang. Conducted from 19th April until 21st April..program kali adalah hasil kolaborasi bersama MRC Faruq..kitorang buat kat SK. Petaseh, Kuala Klawang, Jelebu, Negeri Sembilan..as a Program Manager, aq berpuas hati juga la dengan program nih..

TAHNIAH buat semua committee dan fasilitator..tanpa korang program ni cuma akan tinggal angan-angan..cehh..hahaha

Apa yg menarik? Perjalanan untuk sampai ke sekolah ni pun sudah mampu memberikan cabaran kepada kami semua (awat skema sangat nih? puiihh!) Jalan macam ulaq kena palu baq ang! Adventure x adventure..Dr Duryana (fellow) siap sesat ntah ke mana2 pasai dok cari skolah ni x jumpa2..haha

Lagi..bebudak Sekolah Rendah ni tinggal asrama woi..hebat x dorang? Korang masa umo 8-12 tahun masih dok bawah ketiak mak bapak..kan3? haa..xnak ngaku letteww~

So macam biasa..kitorang buat ice-breaking..LDK..explorace n The Mirror (mlm penghayatan)..haa..yg part d mirror ni paling lawak antara benua..aq x larat nak nangis mahupun gelak malam tersebut dek kerana terlalu mengantuk,..hahaa..tapi agak tekezut jugak bila abg fasi tanya sapa benci ayah dia ada yg angkat tangan..ramai pulak tuh O_o
hmm..mungkin dorang masih terlalu muda utk memahami semua perkara..who knows..kan?

okeh..da malas nk crita..last skali,
masa balik uia bas rosak..cuak weyyhhhhHH!!!!!!!
-over-
bas rosak dalam uia je pon..tepi mahallah kitorang..kekekeke

ok2..malam ni aq nak prereg subjek sem depan..loser gila prereg paling lambat..kgkwan lain da habis prereg da..huhu..almaklumlaahhh...haku ni junior..baru 1st yeaarrr =..=haruslah prereg lambat~

oklaahh..Assalamualaikum!

Aqilah Tahir

Thank You for Spending Your Times Here. Until We Meet Again. Adios!

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...